OPA YHTEISTYÖHÖN AC OULUN KANSSA

6.6.2006

FC OPA:n jäsenille tarjotaan uusia etuja. Kaikki seuran maksaneet jäsenet pääsevät voimassaolevalla jäsenkortilla ilmaiseksi AC Oulun kotiotteluihin. Sopimus asiasta seurojen kesken solmittiin tänään.

Sopimukseen kuuluu myös pykälä, jonka mukaan AC Oulu pelaa kotiottelunsa FC OPA:n lahjoittamilla pelipalloilla. Lisäksi OPA isännöi tänä kesänä ainakin yhtä ACO:n kotiottelua.

FC Oulun Pallo ry:n yhteistyökumppaneihin kuuluu myös Oulun Luistinseura ry, jonka Kakkosen C-lohkon otteluihin on AC Oulua vastaava etu. Jäsenkorttia näyttämällä OLS:n kotiotteluihin pääsee ilmaiseksi.

Etu molempien seurojen kotiotteluihin on jäsenkorttilaisen henkilökohtainen. Porttivahdeilla onkin oikeus tarkistaa kortin käyttäjän henkilöllisyys, mikäli epäilee vilppiä.