ONNEKSI OLKOON YLIOPPILAAT!

3.6.2006

Koulujen riehakkaita päättäjäisiä vietettiin tänään. Hyvin ansaitulle kesälomalle kirmasivat niin peruskoululaiset, lukiolaiset ja ammattikoululaiset kuin opinahjonsa päättäneet ylioppilaat ja ammattiin valmistuneet.

Opalaisista valkolakin sai päähänsä peräti 11 pelaajaa. Ylioppilastodistuksen saivat käteensä Jussi Ailisto, Jussi Anttila, Henri Karppinen, Joonas Kauppinen, Jesse Kuusela, Jesse Mattson, Mikko Rantala, Ville Ritola, Ville Valkama, Ville Vanhala ja Samuel Waheeb.

Lisäksi seura on muistanut myös kahden entisen pelaajamme Henri Lähdemäen ja Lauri Väreen ylioppilasjuhlia. Seuraa kahvikuppimaratonilla edusti päävalmentaja Jyrki Kylmälä. Ammattiin valmistuneita ei tällä kertaa FC OPA:n riveissä ollut.

FC OPA onnittelee kaikkia valmistuneita!