TOIMISTO VALMISTAUTUU WAPPUUN

26.4.2006

Toukokuu tuo tullessaan muutoksia FC OPA:n toimiston aukioloaikoihin. Kevään viimeisen kuukauden arkipyhät vapunpäivän ja helatorstain toimisto on luonnollisesti kiinni. Myös helatorstain jälkeisenä perjantaina ovet pysyvät tiukasti säpissä.

Sarjakauden alkaminen vaikuttaa omalta osaltaan toimiston toimintaan. Palvelu päättyy arkipäivinä ottelun alkamisajankohdasta ja pelipaikasta riippuen n. klo 15 aikoihin, tarvittaessa aikaisemminkin.

Koska FC OPA on jalkapalloystävällinen seura katsantokannasta riippumatta, aukioloaikoihin vaikuttavat myös muiden paikallisten joukkueiden ottelut. Tämä koskee lähinnä keskiviikon jatkoaikaa, joka lyhenee samalle päivälle sattuvien liiton sarjojen pelien vuoksi.

Seuraavan kerran toimiston toimintaan tulee suurempia muutoksia, kun juhannus lähestyy. Kesälomalle seuraväki vetäytyy heinäkuussa, ja lomien jälkeen toimisto on avoinna supistetuin aukioloajoin. Normaaliaikaan palataan jälleen elokuussa.