PTA KULJETTAA OPA:N JOUKKUEITA

11.4.2006

Pohjolan Turistiauton laadukasta kalustoa.
PTA liittyy FC OPA:n tukijoiden joukkoon.

FC OPA on solminut kuljetussopimuksen iisalmelaisen Pohjolan Turistiauto Oy:n kanssa. Sopimuksen myötä FC OPA:n joukkueet kulkevat vierasotteluihin PTA:n beigen värisillä busseilla seuraavat kolme vuotta.

Tänä vuonna FC OPA:lle ei kerry suuria kilometrimääriä, sillä seuran joukkueet käyvät kahdesti Raahessa sekä yhden kerran Kajaanissa, Kuivaniemellä ja Pudasjärvellä.

"Pohjolan Turistiauto on tunnettu yritys, jonka tarjoamaan korkeaan laatu- ja palvelutasoon seura voi luottaa. Siksi sopimus oli helppo solmia pitemmäksikin aikaa", iloitsi FC OPA:n toimitusjohtaja Ralf Mattson.

Pohjolan Turistiauto -yhtiöiden toiminta on alkanut Iisalmesta vuonna 1961 ja nykyinen nimi tuli käyttöön 14 vuotta myöhemmin. Keski-ikään ehtineen yrityksen toiminta on pääasiassa yritysostojen ansiosta laajentunut vuosien saatossa siten, että sen käytössä on 450 linja-autoa sekä varikkoja ympäri maan, yksi mm. Oulussa.

Kuljetussopimuksen jälkeen tärkeimmät urheilutoimintaan liittyvät sopimukset ovat nyt solmittu. Jäljellä on enää kädenvääntö pelaajien hoitolaitoksesta. Neuvottelut yhden yksityisen terveydenhoitoalan yrityksen kanssa ovat loppusuoralla ja sopimus on valmis julkistettavaksi piakkoin.

FC OPA:n varustemerkki on Umbro, pallomerkki Select ja tavarantoimittaja Intersport Torikatu. Kirjapainotuotteet seura tilaa Multiprintin Oulun toimipisteestä.