SALONKI PALJASTAA SYVIMMÄT SALAT

24.3.2006

FC OPA:n nettisivuille avataan ensi viikolla uusi palsta nimeltään Salonki: Asiaa pallosta ja pallon vierestä. Palstan logo on ollut etusivulla teaserina jo muutaman päivän.

Salonki tulee kertomaan opalaisten tekemisistä ja asioista, jotka eivät kuulu varsinaisen seura- tai kilpatoiminnan piiriin.

Seuraamme myös useiden Oulussa pelanneiden tai oululaisten jalkapalloilijoiden kuulumisia. FC OPA:n entinen sopimuspe-laaja, Tervareiden ja KuPS:n kautta FC Persepolikseen siirtynyt Raphael Edereho kertoo säännöllisin väliajoin Iranin liigan tapahtumista ja elämänmenosta Aasiassa.

Muista pelaajista myös Norjaan juuri muuttanut Dritan Stafsula ja italialaiseen ilmastoon totutteleva Jarkko Hurme ovat yhteydessä FC OPA:n nettitoimitukseen.

Salongin artikkeleilla ei ole säännöllistä ilmestymisaikaa, vaan juttuja kirjoitetaan, kun jotakin kerrottavaa on.