SISÄISET ASIAT MATERIAALISALKKUUN

22.3.2006

FC OPA:n nettisivuille on avattu uusi osio, jonka nimi on Materiaalisalkku. Linkki salkkuun löytyy vasemman palstan poiminnoista seuran logon alapuolelta.

Materiaalisalkkuun on siirretty kaikki sellaiset asiat ja dokumentit, jotka ovat seuran, sen joukkueiden ja toimihenkilöiden sisäiseen käyttöön tarkoitettuja. Materiaalisalkun tiedot ovat kaikkien selattavissa, vaikka sinne ei lisätä mitään varsinaiseen ulospäin suuntautuvaan tiedottamiseen liittyviä seuran asioita.

Teknisistä syistä johtuen Materiaalisalkkua ei voi toteuttaa extranet -tyylisenä salasanalla suojattuna sivustona. Tämän vuoksi luottamuksellisia tai salaisia tietoja Materiaalisalkkuun ei lisätä.

Tällä hetkellä Materiaalisalkusta löytyvät ainoastaan molempien joukkueiden harjoitusohjelmat tältä ja tulevalta kuulta. Kun harjoitusohjelmat ovat siirretty Materiaalisalkkuun, on samalla koko Ottelu -osio uusittu.

Materiaalisalkun tiedostojen tarkasteluun tarvitaan joko Microsoft Word tai Microsoft Excel -ohjelma.