MAALITON TASAPELI

5.2.2006

Vaihtopenkki seuraa tiiviinä ottelua.
Tapio Lohimies heittää rajaheittoa.
Tiukka tilanne Tervarien puolustuksessa.

FC OPA:n kakkosjoukkue MetroStars aloitti harjoituspelikautensa maalittomalla tasapelillä. MetroStars sinnitteli Ouluhallissa ottelua isännöineen Tervarit-junioreiden B-poikien mukana loppuun asti.

Tervarit-j hallitsi ottelutapahtumia hienokseltaan. Varsinkin ottelun alkuhetket olivat täysin isäntien käsissä.

Tervarit-j ehti myös kaksi kertaa maalintekoon, mutta molemmissa tilanteissa avustavan erotuomarin lippu oli auttamattomasti pystyssä. Paitsioiksi tuomituista osumat lähtivät Rafael Barkhon ja Juha Seppälän kengistä.

MetroStarsien vastustajat olivat teknisesti hiukan taitavampia. Tervarit-j hävisi puolestaan koossa ja voimassa, mutta FC OPA:n pelaajat eivät pystyneet käyttämään etuasemaansa hyväksi. Tosin asiaan vaikutti myös se, että pelaajia kehotettiin olemaan potkimatta kaikkea liikkuvaa - vastustajan pienikokoisuuden vuoksi. Jalkapallo oli tässä ottelussa pääasia, ei voitto.

Viimeisinä lukkoina olivat joukkueiden maalivahdit - FC OPA:lla Ville Ritola ja Tervarit-j:lla Antti Alakulju, jotka tekivät tyhjäksi hyökkääjien maalintekoyritykset. Varsinkin vastustajan Alakulju napsi laukaukset näppeihinsä ja suoritti ikäisekseen varsin vaikuttavia avauksia.

Kenttäpelaajista jäivät positiivisesti mieleen mm. Tapio Lohimies ja Ville Vanhala, jotka molemmat ovat aloittaneet tauon jälkeen uudelleen jalkapallon pelaamisen.

Su 05.02.2006, Ouluhalli
Tervarit-j B1 - FC OPA MetroStars 0-0 (0-0)