UUDET SIVUT AVATTU

23.1.2006

FC OPA on avannut uudet internet-sivut. Tällä hetkellä näkyvissä on vain etusivu ja sekin osittaisena, sillä puuttuvia elementtejä ovat mm. logot, mainosbannerit ja navigointilinkit.

Sivujen julkaisu keskeneräisenä oli seuran johdon tietoinen ratkaisu, koska vanha haluttiin korvata uudella ilmeellä mahdollisimman nopeasti. Lopulliseen muotoonsa kehitystyö valmistuu talven aikana. Vanhan sivuston materiaalin muokkaus on käynnissä ja se lisätään pikapuoliin.

FC OPA valitsi ohjelmistotoimittajakseen SLU:n ja Optinet Oy:n yhdessä kehittämän Sporttisaitin. Se on vastaaviin tuotteisiin nähden ylivoimaisesti edullisin ja paras eikä vaadi erityistä ohjemointiosaamista.

Sporttisaitin ovat tilanneet kymmenet usean eri lajin pienseurat. Suuremmista seuroista siihen luottavat jalkapallossa mm. FC Lynx, MPS, OsPa ja RoPS, salibandyssä SSV ja lentopallossa ETTA. Sporttisaittia liittotasolla käyttävät Suomen Palloliiton lisäksi mm. Suomen Jääkiekkoliitto, Suomen Koripalloliitto, Suomen Lentopalloliitto ja Suomen Pesäpalloliitto.

Lisätietoja: http://www.sporttisaitti.com