PALKINTOJA JA JUHLAA

15.3.2015

Hannu Pirinen, Jeferson Pires, Boris Verbrugge, Kim Kauppinen, Sakari Kiljander, Retu Värri ja Juhani Strid.
Kari Väre sai Palloliiton Pohjois-Suomen piirin palkinnon puheenjohtaja Tapani Kurkelalta.
AC Oulun Juho Meriläinen muisti yhteistyökumppaniaan pelipaidalla.
Palloliiton Pohois-Suomen piiri muisti 10-vuotiasta FC OPA:a uudenkarheilla futsalpalloilla. Palloa luovuttamassa oli Ari Härkönen.

FC OPA vietti kauden 2014-2015 päätöstilaisuutta ja syntymäpäiviään Rauhalassa torstaina 12.3.2015.

FC OPA:n juhlatilaisuuden ohjelma oli yksinkertainen. Vieraiden vastaanotto, lyhyt katsaus seuran historiaan ja erityisesti menneeseen kauteen, palkintojen jako, kakkukahvit ja rentoa yhdessäoloa hyvässä seurassa.

Seuran vieraina oli pelaajia puolisoineen sekä kilpakumppaniein edustajana HauPa:n Veli-Matti Hölttä, AC Oulun Juho Meriläinen ja Palloliiton Pohjois-Suomen piiristä puheenjohtaja Tapani Kurkela sekä nuorisopäällikkö Ari Härkönen.

Menneen kauden saavutuksista jaettiin palkinnot seuraaville pelaajille:

RetroStars: Boris Verbrugge ja Kim Kaupinen

MetroStars: Jeferson Pires

Edustusjoukkue: Sakari Kiljander ja Retu Värri

B-juniorit: Hannu Pirinen ja Juhani Strid.

Palkittujen historia löytyy FC OPA:n tilastosivuilta.

Tilaisuudessa palkittiin myös FC OPA:n pitkäaikainen huoltaja ja valokuvaaja Kari Väre. Karin palkitseminen julkaistiin jo aiemmin talvella kun Palloliiton Pohjois-Suomen piirin palkittavat julakistiin. Nyt oli kuitenkin oiva tilaisuus piirin johdon luovuttaa palkinto Karille.

Toinenkin Kari, Lindgren, palkittiin tilaisuudessa FC OPA:n pöytästandaarilla. Kari Lindgren on toiminut FC OPA:ssa futsalin valmentajan tehtävän lisäksi. Jalkapallojoukkueen fysiikkavalmentajana ja huoltajana sekä seuran hallituksen jäsenenä.

FC OPA onnittelee kaikkia palkittuja.

Lisää kari Väreen ottamia kuvia on kuvapankissa.