FC OPA 10

27.2.2015

FC OPA viettää kuluvan kevään aikana 10-vuotisjuhlia. Seura perustetiin talvella vuonna 2005. Merkkivuotta vietetään edelleen tutun tunnuslauseen - Jokainen ottelu on juhlaottelu - merkeissä.

FC OPA juhlistaa merkkivuottaan järjestämällä kaksi kaikille seuran ystäville avointa tilaisuutta.

Ensimmäinen tiaisuus on 12.3.2015 klo 18.00 ravintola Rauhalassa järjestettävä kauden 2015 päätöstilaisuus, johon kutsutaan nykyiset pelaajat perheineen ja kaikki joskus FC OPA:ssa pelanneet pelaajat ja toimihenkilöt sekä kilpakumppaneiden edustajat. Tarjoilujen varmistamiseksi pyydetään osallistujia ilmoittautumaan tilaisuuteen sähköpostilla osoitteeseen fcopa@fcopa.fi tai tekstiviestillä 040 5649381. Ilmoitukset pyydetään lähettämään 9.3.2015 mennessä.

Toinen tilaisuus on huhtikuussa 16.-18.4.2015. Tuolloin saapuu Suomen U21 futsal-maajoukkue maajoukkueleirille Ouluun. Leiritys on ensimmäinen futsalin nuorten maajoukkueen toiminnan käynnistämisessä.  FC OPA toimii maajoukkueen isäntänä ja käytännön tehtävien järjestäjänä. U21-maajoukkueen leiri huipentuu harjoitusotteluun 18.4.2015 Oulun Urheilutalolla, missä FC OPA kohtaa Suomen U21 maajoukkueen. Ottelun alkamisaika on vielä vahvistamatta, koska kevään pudotuspelien tilanteet futsal-liigassa ja lentopallossa ovat avoinna.

Tervetuloa kaikkiin FC OPA:n tilaisuuksiin.

JOKAINEN OTTELU ON JUHLAOTTELU