KOLME PALUUMUUTTAJAA JA KOLME JATKAJAA

3.5.2011

Juho Sassi teki jatkosopimuksen.
Arttu Pehkonen jatkaa FC OPA:n väreissä.

FC OPA on solminut kuusi pelaajasopimusta. Näiden sopimusten joukossa on kolme jatkosopimusta ja kolme pelaajaa, jotka tekevät paluun seuraan enemmän tai vähemmän pitemmän tauon jälkeen. Kaikki sopimukset koskevat tätä pelikautta.

Jatkosopimuksen ovat allekirjoittaneet Arttu Pehkonen, Juho Sassi ja Jussi Seppä. Uusvanhoja pelaajia ovat Matias Hautajärvi, Mikko Rantala ja Tomi Vainionpää.

Pehkonen ja Vainionpää ovat alakerran pelaajia vastakkaisilla laidoilla. Pehkonen viihtyy oikeana pakkina ja kehittyessään omaa yhden Kolmosen vaarallisimmista erikoistilannejaloista. Vainionpää on omimmillaan vasemman pakin tontilla ja palaa FC OPA:aan ensimmäistä kertaa sitten kauden 2008. Sen jälkeen hän on edustanut ainakin HauPa:aa.

Sopimuskatraasta keskikentän pelaajia ovat Matias Hautajärvi, Mikko Rantala ja Juho Sassi.

Rantala kuuluu nuoresta iästään huolimatta ns. seuraikoneihin ja on yksi alkuperäisen FC OPA:n jäseniä. Viime kauden hän pelasi Oulun Tarmossa, koska edellinen joukkue MetroStars lopetti pelaamisen kauden 2009 jälkeen.

Sassi on myös pitkään pelannut FC OPA:ssa. Hän tuli seuraan Tervareista kaudeksi 2007 ja on siitä lähtien pukenut sinipaidan päälleen pian jo sata kertaa. Matias Hautajärvi pelasi MetroStarsissa yhden kauden 2009 ja piti sen jälkeen välivuoden jalkapallokentiltä.

Jussi Seppä on FC OPA:n maalivahtikatraan jäseniä. Seppä tuli MetroStarsiin yhdessä Hautajärven kanssa kaudeksi 2009. Hän löysi itsensä edustusjoukkueen harjoitusringistä toissa talvena, mutta harmillinen polvivamma pilasi koko kauden ja pelikunto on palaillut vasta nyt.