STAFSULAN URA JATKUU BODENISSA

27.7.2010

Dritan Stafsula potkii jatkossa länsirajan takana.

Dritan Stafsula on tehnyt loppukauden kestävän sopimuksen Bodens BK:n kanssa. Stafsula tuli FC OPA:aan heinäkuussa kesken viime kauden Slovakian pääsarjassa pelaavasta FK DAC 1904:sta. Täksi kaudeksi seuran ja pelaajan tiet erkanivat, mutta Stafsula palasi kuitenkin rinkiin pelikohtaisella sopimuksella ja pelasi kahdessa kotiottelussa.

Stafsula on aikaisemmin edustanut mm. AC Allianssia, AC Oulua, Tervareita ja Tampere Unitedia. Hän on pelannut ammattilaisena Kazakhstanissa ja Norjassa.

Oulun ystävyyskaupungin jalkapalloseura BBK pelaa Ruotsin kolmanneksi korkeimmalla sarjatasolla 1-divisioonan pohjoislohkossa. Joukkue on tällä hetkellä putoamisviivan alapuolella, mutta tilanne sarjapaikan suhteen ei ole suinkaan toivoton.

BBK pelaa Pohjois-Kalotin komeimmalla kotikentällä Boden Arenalla, jonka istumapaikat vetävät n. 5000 katsojaa. Boden Arena on yksityisen yhtiön rakentama ja se on valmistunut vuonna 2008. Urheilukompleksiin kuuluu tekonurmipintaisen jalkapallostadionin lisäksi urheiluhalli, jossa pelataan käsipalloa ja salibandyä.