NELJÄN PELIN VIIKONLOPPU

FCOPA - MBKU 2016
Naiset avaavat sarjakauden
Metro - Real 2016

Kiirettä pitää kun kaikki joukkueet asettuvat pelikentälle yhden viikonlopun aikana.

FC OPA:lla on siis saman viikonlopun aikana neljä peliä, joista kaksi kotipeliä ja kaksi vieraspeliä. Yhtään peliä ei kuitenkaan ole urhelitalolla vaan pelaajat, taustahenkilöt ja kannattajat joutuvat reissaamaan Haukupuitaalle Jatuliin ja Kempeleeseen Zemppi-areenalle. Sellaista se on kun liikuntatiloja ei ole tarpeeksi siellä missä väestön painopiste on.

Ottelut aloittaa miesten edustusjoukkue, joka kohtaa lauantaina klo 15.30 Jatulissa MBKU:n. Vastustaja pelaa samantyyppistä futsalia kuin edellinen vastustaja, joten lääkkeet suoraviivaisen pelitavan kampittamiseksi ovat tarpeen.

Seuraavaksi parketille astelee naisten joukkue myöskin Jatulissa heti miesten ottelun jälkeen klo 18.15. Naiset avaavat ykkösen sarjakauden Oulussa. Joukkue on pelannut kolme harjoitusottelua, joista makeimpana tuloksena oli tasapeli liigassa pelaavasta FTK:sta. Vastaan tuleva FC Sport-j/2 on kova vastus, joten kannustusta tarvitaan.

Sunnuntain puolella siirrytään Zemppireenalle, joka on seuralle aivan uusi ympäristö. MetroStars aloittaa Real Oulun vieraana klo 16.00 ja MetroStars isännöi klo 18.00 hegemoniaottelussa Herccu Old Boysia.

Aiemmat kohtaamiset MBKU, Real Oulu ja Herccu OB.