SEURAJUHLA TULOSSA

15.3.2017

Viime kauden palkittuja.
Palkintopöytä

FC OPA:n perinteinen seurajuhla pidetään torstaina 23.3.2017 klo 19.00 Rauhalassa.

FC OPA juhlistaa taas yhden toimintakauden päättymistä seurajuhlalla ravintola Rauhalassa torstaina 23.3.2017 klo 19.00 alkaen.

Tilaisuuteen kutsutaan kaikki FC OPA:n toiminnassa menneellä kaudella mukana olleet tukijat, yhteistyökumppanit, taustahnekilöt ja tietysti pelaajat. Tarjoilujen ja tilavarauksen täsmentämiseksi kutsuttuja pyydetään ilmoittamaan osallistumisensa osoitteeseen fcopa@fcopa.fi tiistaihin 21. maaliskuuta mennessä.

Ohjelmassa on tärkeimpänä ohjelmanumerona pelaajien palkitseminen. Joukkueista palkitaan valmennusjohdon valitsema "kauden pelaaja" sekä joukkueiden itsensä valitsema parasjoukkuepelaaja tai lyhyemmin tsemppari. Lisäksi palkitaan kehittynein pelaaja.

Aikaisempien vuosien palkitut löytyvät täältä.