FC OPA JUHLII TAAS ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ

1.12.2008

Itsenäisyyspäivänä ensi lauantaina on vuorossa FC OPA:n muutamista seuraperinteistä vanhin eli kauden virallisesti päättävä seurajuhla. Molemmat joukkueet, taustatoimijat sekä muut aktiivisesti seurassa mukana olleet kokoontuvat jakamaan palkintoja ja nauttimaan pitopöydän antimista. Tilaisuus alkaa Rauhalassa klo 15 ja kestää noin kaksi tuntia.

Seurajuhlassa suurin huomio kohdistuu palkittaviin pelaajiin. Eri kategorioissa palkintoja on yhteensä 14, joista kahdeksan menee MetroStarsin ja kuusi edustusjoukkueen pelaajille.

Arvokkain palkinnoista on Vuoden Pelaaja -pysti, jonka saajan pelaajat äänestävät keskuudestaan. Viime syksynä edustusjoukkueen pystin sai murskaavalla maanvyörymävoitolla Papa Niang. MetroStarsin pokaali meni Jaakko Kovalaiselle tiukan kisan jälkeen.

Aikaisemmin edustusjoukkueen Vuoden Pelaajiksi on valittu Arto Käsmä ja Joonas Vaattovaara. MetroStarsin kautta aikain ensimmäinen Vuoden Pelaaja oli Janne Keränen.

Seurajuhlassa palkitaan lisäksi kummastakin joukkueesta Vuoden Puolustaja, Vuoden Rakentaja, Maalikuningas ja Syöttökuningas sekä erikoisansioista Vuoden Jokeri. MetroStarsilla palkintokategorioita on vielä kaksi lisää; Vuoden Aktiivisin ja uutena MetroGamesin voittajalle annettava kiertopalkinto.

Vuoden Pelaaja -palkinnot

Edustus MetroStars