NIANG POKKASI PYTYN

1.11.2008

Papa Niang.

FC OPA:ssa hyvän alkukauden pelannut Papa Niang palkittiin Kakkosen C-lohkon Veikkauspörssin voittajana. Palkitseminen tapahtui tänään Finnair Stadiumilla Helsingissä Suomen Cupin loppuottelun yhteydessä.

Niang joutui jakamaan C-lohkon Veikkauspörssin voiton kahden muun pelaajan kesken. Senegalilaisen kanssa 23 pörssipistettä keräsivät myös FC Kiiston Pekka Liukkonen ja FC YPA:n vikkeläkinttuinen laituri Joni Pakola.

Opalaisista toiseksi eniten pörssipisteitä keräsi Janne Kauppila, joka 11 pisteellään sijoittui 20 parhaan toiselle puolelle. FC OPA:n joukoista kaikkiaan 14 pelaajaa sai mitaleita päättyneen kauden otteluissa.

FC OPA:n suojatteihin kuuluva, FC Interissä mestaruutta juhlinut Dominic Chatto pääsi jalkapallotoimittajien yhdistyksen Pallokoplan valitsemaan tähdistöjoukkueeseen puolustavana keskikenttäpelaajana ja palkittiin siitä.

Aikaisemmin Chatto voitti erittäin arvostetun Vuoden Liigapelaaja -tittelin, jonka valinta tapahtuu jalkapallon pelaajayhdistyksen jäsenäänestyksellä.

KAKKOSEN C-LOHKON VEIKKAUSPÖRSSI

1. Pekka Liukkonen    FC Kiisto  23