HAUPA VAIHTUU TARMOKSI

26.1.2008

Viikon kuluttua pelattavan Kontti 2008 -hyväntekeväisyysturnauksen kokoonpano muuttuu. HauPa on perunut lopulta osanottonsa ja sen paikan ottaa Oulun Tarmo.

Haukiputaan Pallo joutui perumaan osanottonsa pienen ringin vuoksi. Valmentaja Janne Takkisen mukaan HauPa:n pieni rinki ei tässä vaiheessa kestä neljän ottelun rasitusta, vaan joukkue suuntaa alkuperäisen ohjelmansa mukaisesti Kemiin PS Kemin A-junioreiden vieraaksi.

HauPa:n korvaava Oulun Tarmo on nostanut talven aikana profiiliaan. Seura palkkasi päävalmentajakseen Jani Paanasen. Joukkueessa epävirallisten tietojen mukaan jatkavat ylemmiltäkin sarjatasoilta kokemusta saaneet maalivahti Jussi Seppänen (OPS) sekä kenttäpelaajat Marko Yliniemelä (OLS) ja Jukka Korhonen (Tervarit).

Turnauksen otteluohjelma ei muutu. OuTa sijoitetaan HauPa:n paikalle ja se aloittaa urakkansa lauantaina klo 11:35 järjestäjäseuraa FC OPA:aa vastaan.