FC OPA OTTELUISÄNTÄNÄ KOLMATTA KERTAA

14.6.2006

FC OPA jatkaa keväällä alkanutta oululaisen jalkapallon tarjoamista suurelle yleisölle. Seura on lunastanut yhden pykälän AC Oulun kanssa tekemästä sopimuksesta ja isännöi tänään Ykkösen ottelua AC Oulu - PP-70.

Ottelu pelataan Castrenin uudella tekonurmella klo 18:30 alkaen. Myös FC OPA:n pelaajat tulevat sankalla joukolla katsomoon ja ottelua varten edustusjoukkueelle on annettu vapaapäivä sekä MetroStarsin harjoituksia aikaistettu.

AC Oulu on sopivassa nousukiidossa, sillä se voitti viime viikolla kotiavauksensa TP-47:ää vastaan 2-1. Ottelua seurasi upea lähes 1400 katsojan kokoinen yleisömeri, mikä on viime vuosina ollut harvinaista herkkua Castrenin tai Raatin reunamilla.

FC OPA on tähän mennessä isännöinyt otteluita OLS - GBK (Kakkonen) ja OPS - TP-47 (Suomen Cup). AC Oulun ottelun jälkeen OPA luopuu isännän lierihatun vaihtaen sen emännän essuun ja ottaa myöhemmin kesällä jonkin OLS:n naisten kotiottelun emännöinnin.