FC OPA KOHTAA OUJK:N

28.10.2011

FC OPA:n harjoitusottelut futsalin parissa jatkuvat. Vieraaksi saapuu Oulun Jalkapalloklubin joukkue, joka pelaa samaa sarjaa kuin FC OPA. Ottelu alkaa Nallisportissa huomenna klo 18:10 ja pelataan samalla konseptilla kuin edellinenkin eli 2 x 25 minuuttia juoksevalla peliajalla.

Ottelu tarjoaa hyvän kattauksen siitä, missä FC OPA:n iskukyky kulkee tällä hetkellä. Kahden ylempisarjalaisen - cupissa kohdatun AS Moonin ja kaksi viikkoa sitten vastaavassa harjoitusottelussa vierailleen OTP:n - jälkeen on hyvä kokea saman sarjan kuvioita.

AS Moon ja FC OPA tarjosivat ennen kaikkea kovuutta ja nopeutta. Huomiselta peliltä haetaan mahdollisuuksia rakentaa myös omaa hyökkäyspeliä, mikä on kahdessa edellisessä ottelussa kangerrellut.

Klubista löytyy kuitenkin sopivaa kovuutta, sillä se pelasi viime vuonna vielä Kolmosessa ja tippui kolmen pisteen erolla ensimmäiseen säilyjään Real Ouluun.

Otteluun on tulossa hyvä parin kentällisen kokoinen edustus tulevan kauden pelaajia. Kauden kahdessa ensimmäisessä ottelussa FC OPA:aa edustanut Aleksi Kangas puuttuu joukosta. Seuran ja pelaajan aikaisemman keskinäisen sopimuksen mukaisesti hän on siirtynyt takaisin Oulun Tarmoon.

AIKAISEMMAT KOHTAAMISET

ei kohtaamisia