HAAPALA JA PENTTILÄ YLIOPPILAIKSI

3.12.2010

Ylioppilas Juuso Haapala.
Ylioppilas Teemu Penttilä.

Bensaa paloi ja talvirenkaiden nastat lyhenivät, kun FC OPA:n kahden hengen iskuryhmä vieraili kahdessa osoitteessa eri puolilla Oulun seutua hienosti pukeutuneiden nuorten miesten luona. Tänään oli aihetta juhlaan, kun kaksi FC OPA:n pelaajaa sai syksyn kirjoittaneiden joukossa ylioppilaslakkinsa.

Seuran perinteiden velvoittamana FC OPA muisti Kastellin urheilulukiosta valmistuneita Teemu Penttilää ja Juuso Haapalaa kalvosinnapeilla sekä solmioneulalla. Molemmat muistoesineet kuuluvat FC OPA:n perinteisiin yo-lahjoihin, joita kaikki seuraa edustaneet ovat saaneet vuorollaan omissa lakkiaisissaan.

Herkullisia antimia notkuneiden pitopöytien ääressä ehdittiin vaihtaa kuulumisia myös tulevaisuudesta. Kumpaakin juhlijaa odottaa sotaväki Rovaniemellä. Haapala astuu palvelukseen Lapin Lennostossa ja Penttilän tie vie naapurikasarmiin Lapin Ilmatorjuntarykmenttiin.

Armeijan jälkeinen elämä on vielä avoinna. Haapala ei ollut pohtinut tarkemmin jatkosuunnitelmiaan, mutta Penttilän mielessä siintää taloustieteen opinnot jalkapalloakaan unohtamatta.

Nyt on kuitenkin aika juhlia eikä miettiä huomista saatikka jalkapalloa. FC OPA onnittelee molempia ylioppilaaksi päässeitä!