FC OPA:LLE OMA NETTI-TV

18.5.2007

FC OPA seuraa monen muun seuran esimerkkiä ja perustaa oman audiovisuaalista aineistoa sisältävän osion sivustolleen. Kutsuttakoot uutta osiota vaikka netti-tv:ksi, kuten ainakin liigajoukkueet TPS ja AC Oulu ovat tehneet.

Näin alkuvaiheessa uusi netti-tv saa sisuksiinsa kohokohtakoosteet kaikista FC OPA:n edustusjoukkueen kotiotteluista sekä mahdollisesti joistakin Oulussa pelattavista vierasotteluista.

Koosteet pitävät sisällään luonnollisesti kaikki kuvattavan ottelun maalit. Lisäksi niistä löytyy joitakin vaarallisia maalintekotilanteita ja muita erikoisia tai näyttämisen arvoisia hetkiä.

Ottelukoosteita voi katsoa suoraan sivustolla selaimella, jossa on asennettuna Flash -ominaisuus. Jos selaimessa ei ole Flashiä tai käytettävissä oleva nettiyhteys on hidas, kannattaa oikeanpuoleisesta linkistä ladata kooste suoraan omalle koneelle.

Ladattava versio on wmv -muotoinen ja on myös laadultaan huomattavasti parempi kuin selaimessa näkyvä versio. Koneelle ladatun koosteen voi katsoa helposti esimerkiksi Windowsin Media Playerillä.

Ottelukoostepankki oli tarkoitus avata jo aiemmin, mutta pienet tekniset asiat viivästyttivät julkaisemista. Koosteet on tarkoitus julkaista aina viimeistään parin päivän sisällä taltioidusta ottelusta.

Linkit koosteisiin sijaitsevat etu- ja edustusjoukkueen ottelusivuilla.