CUP-OTTELU SIIRTYY VARTILLA

11.5.2007

FC OPA:n cupin 4. kierroksen ottelu Vaasan IFK:ta vastaan myöhentyy. Alkamisaika on siirtynyt 15 minuuttia entisestä ja peli alkaakin nyt sunnuntaina klo 15:45. Kenttä on entisellään eli Castren.

Syy siirtyneeseen alkamisaikaan on Castrenin pukusuojatilanne. Kun AC Oulu pari vuotta sitten laajensi omaa kammiotaan, on urheilukeskuksessa jäljellä enää kaksi vapaassa käytössä olevaa pukuhuonetta.

Näin ollen otteluissa, joissa on lyhyt väli alkamisaikojen kohdalla, jokin joukkue jää ilman pukusuojaa. Alkamisajan siirrolla haluttiin taata myös Vaasan IFK:lle pukuhuone, koska muussa tapauksessa klo 13 alkava OLS Akatemia - Santa Claus olisi varannut kaiken vapaan tilan.

Sunnuntaisessa cupin ottelussa on myös erikoisohjelmaa. Ensimmäistä kertaa seurahistoriassa FC OPA myy pääsylippuja. Ottelun pääsymaksu on aikuisilta 3 euroa ja erityisryhmiltä 2 euroa. Lippu toimii samalla arpana, jonka ainoana palkintona on Tunturin 3-vaihteinen kaupunkipolkupyörä.

Vapaan sisäänpääsyn voi lunastaa kauden 2006 seuran jäsenkortilla, ja koska on äitienpäivä myös äidit pääsevät ilmaiseksi sisään. Tosin arvontaan osallistuakseen on pääsylippu lunastettava.

Äitienpäivän kunniaksi 50 nopeinta naista saa portilla lahjakseen ruusun. Ottelussa piti olla paikalla myös teekkaribändi, mutta esteiden vuoksi se ei pääse ilahduttamaan katsojia musisoinnillaan.