FC OPA JA INTERSPORT KÄTTÄ PÄÄLLE

30.11.2006

Puheenjohtaja Ralf Mattson ja myymäläpäällikkö Jorma Hiltula.
Intersport Torikatu.

FC OPA:n urheilukauppana toimii ensikin kaudella Intersport Torikatu. Seuran ja liikkeen edustajat puristivat tänään kättä esisopimuksen merkiksi. Sopimus osapuolten välillä kattaa pelikauden 2007.

Yhteistyön yksityiskohtia hiodaan vielä ennen varsinaisen sopimuksen allekirjoittamista. Joka tapauksessa Intersport Torikatu tulee olemaan seuran yksi pääyhteistyökumppaneista, mikä tarkoittaa näkyvyyttä toimijalle useissa eri kohteissa.

Intersport Torikatu jatkaa myös FC OPA:n jäsenille jäsenetuja tarjoavana yrityksenä.

"Jo kesällä saimme viestiä, että FC OPA on niitä harvoja Intersport Torikadun kanssa toimivia, jotka pitivät lupauksensa 100-prosenttisesti. Siinä mielessä helppo ja hyvä sopimus", iloitsi puheenjohtaja Ralf Mattson.

"Homma toimii hyvin, nopeasti ja sopivalla hinnalla."

Kirjaimellisesti FC OPA:n yhteistyökumppani on Suomen suurimpiin yrityksiin kuuluvan Keskon tytäryhtiö Keswell Oy, joka osti viime keväänä Intersport Torikadun sen kauppiaalta. Keswell omistaa Oulussa myös R.Rintamäki Oy:n.