SEURAVÄKI PALANNUT LOMALTA

17.7.2006

Samaan aikaan, kun FC OPA:n joukkueet ovat palailemassa tositoimiin, loppuu myös taustaväen lomailu. Seuran toimisto on jälleen tästä päivästä alkaen avoinna.

Sen verran kesälle on annettu vielä periksi, että toimisto on avoinna supistetuin aukioloajoin. Keskiviikon jatkoaika on voimassa seitsemän tuntia klo 10 - 17 välisenä aikana ja muutoin toimisto on arkisin auki neljä tuntia klo 10 - 14.

Entiset aukioloajat astuvat voimaan taas elokuussa, jolloin Suomi palailee hiljalleen normaaliin päivärytmiin alalla kuin alalla. Alkava syyskausi ei ainakaan toistaiseksi tuo muutoksia toimiston arkeen, vaan keskiviikon jatkoaika aina klo 19:ään saakka on voimassa myös tulevaisuudessakin, vaikka sille ei suuremmin ole ollut tähän mennessä tarvetta.

Lisätietoja: /seurainfo/