OPALAISET VAHVOINA OUTA:N AVAUKSESSA

3.5.2010

FC OPA:n tuore farmiseura Oulun Tarmo oli tulessa omassa sarja-avauksessaan lähes samaan aikaan kuin itse isäntäkin. OuTa kohtasi Kolmoseen nousseen Tornion Tarmon ja löylytti sen pahan päiväisesti lukemin 4-0 (1-0).

FC OPA:n farmilähettiläät ja ex-opalaiset olivat vahvasti mukana Tornion kaadossa Heinäpään tekonurmella. Useimmin nimensä tilastoihin sai FC OPA:n ja MetroStarsin entinen maalinsylkijä Joonas Vaattovaara, joka jatkoi tehtäviänsä myös OuTa:n paidassa. Tuloksena syntyi kaksi osumaa ottelun 59. ja 72. minuuteilla.

Farmiavuista Teemu Penttilä pelasi keskikentällä täydet minuutit. FC OPA:ssa vasempana puolustajana pelaava Ilja Remes oli istutettu kärkimiehen tontille ja ehti siellä tehdä yhden osuman pelaamiensa 90 minuutin aikana.

MetroStarsissa pitkään pelannut Henri Karppinen pelasi vasemmalla laidalla 86 minuuttia ennen kuin tuli vaihdetuksi Tatu Timosaareen.

OuTa pelaa seuraavan kerran Heinäpään tekonurmella keskiviikkona klo 19:00 alkaen. Kotiottelussa vastaan asettuu Haukiputaan Pallo, joka kahvi talven aikana OuTa:lta valmentajan ja tukun tärkeitä pelaajia. FC OPA:lta mukaan menevät samat pelaajat eli Penttilä ja Remes sekä Arttu Pehkonen, joka ei sairastelun vuoksi päässytkään sunnuntain otteluun.