UUSI KÄRKIMIES MUKANA

15.8.2008

Olajide Williams.

FC OPA esittelee tänään paikallisottelussa uuden hyökkääjän. Joukkueen mukana noin viikon päivät on harjoitellut nigerialainen, 20-vuotias Olajide Williams. Hän on viimeksi pelannut kotimaassaan Ebonyi Angels FC -nimisessä seurassa. Erinomaiseksi pää- ja target-pelaajaksi kehutun Williamsin sopimus on tällä hetkellä voimassa toistaiseksi.

Neljä maalia Kakkosessa tehnyt Volodymyr Kilikevych ei pelaa tänään OLS:aa vastaan. Hän on testattavana ylemmällä sarjatasolla pelaavassa seurassa ja lähipäivät kertovat, saako hän sinne sopimuksen.

FC OPA:n ulkomaalaisista sopimuspelaajista viimeksi Hollannissa pelannut Patrick Samba on tehnyt paluun Suomeen. Samba on pyörähtänyt FC OPA:n harjoitusten kautta pohjoiseen ja on tehnyt loppukautta koskevan sopimuksen TP-47:n kanssa.